Til Operasjon Dagsverk, 30. oktober, søker vi en vikar for daglig leder i Utviklingsfondet, Kari Helene Partapuoli.

Ledig stilling: Daglig leder for Utviklingsfondet

Utviklingsfondet lyser ut stillingen som daglig leder i anledning årets Operasjon Dagsverk. Dermed kan en norsk ungdom få muligheten til å sette sitt preg på miljø- og utviklingsorganisasjonen for en dag.

Utviklingsfondet støtter fattige bønder i deres eget arbeid for en bedre hverdag. For å bekjempe fattigdom arbeider vi med bærekraftig landbruksutvikling som kan stå i mot klimaendringene og motvirke sult.

-Årets Operasjon Dagsverk går til Utviklingsfondets prosjekter i Etiopia og Malawi, hvor vi jobber for at jenters rettigheter skal styrkes, og at flere ungdommer får tilgang til utdannelse og får deres stemme hørt. Vi ser frem til å få innspill fra en norsk ungdom på vårt arbeid, forteller Kari Helene Partapuoli, daglig leder i Utviklingsfondet.

- Vi jobber primært på landsbygda i Afrika, Asia og Mellom Amerika, og oppfordrer norsk ungdom fra bygd og by til å søke!, avslutter Partapuoli.

Årets OD-dag er satt til torsdag 30. oktober, og det er altså denne dagen en heldig ungdom kan få muligheten til å lede Utviklingsfondet.  Her kan du lese hele utlysningen.

Kontakt daglig leder Kari Helene Partapuoli på kari.helene@utviklignsfondet.no eller på telefon 900 27 421 ved spørsmål.